top of page
מערכת ה-B2B של אינספיריה פורטל לקוחות וספקים
לוגו אינספיריה INSPIRIA מערכת B2B פורטל לקוחות ופורטל ספקים מבוסס SAP

מערכת ה-B2B של אינספיריה תחסוך לכם המון זמן, כסף וכאב ראש!

פורטל לקוחות - הפיתרון המושלם שחוסך את הפינג פונג בין הלקוחות לספקים, מהמכירה ועד התשלום ולהפך.

כלי On-Line לתקשורת אפקטיבית 360˚ בין לקוחות לספקים שמגדיל את המכירות, חוסך בהוצאות תפעוליות ומשדרג את השירות לשני הצדדים. 

פורטל לקוחות B2B - אינטגרציה מלאה למערכת SAP Business One

פורטל לקוחות B2B לשליטה בשרשרת האספקה

נותן שליטה בכל התמונה של כל שרשרת האספקה.

פורטל לקוחות B2B מנגיש לכל הצדדים את כל הפעילות העסקית.

מנגיש לכל הצדדים את כל הפעילות העסקית.

פורטל לקוחות של אינספיריה חוסך את כל הוויכוחים והרעשים בתקשורת עם הלקוחות.

חוסך את כל הוויכוחים והרעשים בתקשורת עם הלקוחות.

איך תכל'ס פורטל לקוחות חוסך זמן וכסף? 

נחסכות מאות פניות להנהלת חשבונות ולמכירות

תקשורת דו-כיוונית ישירה. בלי צורך בטלפונים ובמיילים כמו: שלחתי לא הגיע, אישרתי לא חתמת, חסר לי עותק של…

פורטל לקוחות נחסכות מאות פניות להנהלת חשבונות ולמכירות

כל פרטי ההזמנה נגישים, וכולם רואים איפה צוואר הבקבוק

הרצף הכרונולוגי והסטטוס של כל הזמנה ברורים. כולם רואים בדיוק מה נרכש, מה סופק, מה חוייב ומה שולם.

פורטל לקוחות B2B כל פרטי ההזמנה נגישים, וכולם רואים איפה צוואר הבקבוק

כל הנתונים מהצעת המחיר ועד התשלום מוצגים מיידית במקום אחד 

כל המידע נגיש, מבלי לחפש במיילים ובמערכות אחרות. הלקוחות והספקים חשופים להצעות מחיר, להזמנות, לחשבוניות, לתעודות המשלוח ולתשלומים. 

מערכת B2B כל הנתונים מהצעת המחיר ועד התשלום מוצגים מיידית במקום אחד 

הפעילות העסקית שקופה, ברורה ויעילה יותר ללקוחות ולספקים

הלקוחות והספקים נהנים מתקשורת הדדית, ישירה וללא תלות. התקשורת התורמת גם לשירות הלקוחות וגם למכירות.

מערכת B2B הפעילות העסקית שקופה, ברורה ויעילה יותר ללקוחות ולספקים
מערכת B2B פורטל לקוחות וספקים של אינספיריה

איך המערכת הופכת זמן מבוזבז לשיפור בתוצאות?

שליטה ומעקב מההזמנה לאספקה  

הסטטוס בכל שלב ברור וקל לעקוב אחרי תהליכים, מלאים, מסמכים ומשלוחים. 

יעילות ואוטומציה בתהליכים התפעוליים

אפשרות להגדיר תהליכים אוטומטיים והתראות וליצור שקיפות ואחידות בין החברות. 

התאמה לתהליכי העבודה של הלקוח

התאמת המערכת לתהליכי העבודה ולצרכים הספציפיים של כל לקוח בהתאם לתבניות מובנות. קיימת גם אפשרות להתאמת תצוגת המסך.

שיפור המכירות, התחרותיות והשירות ללקוחות

הגברת ההזמנות החוזרות וביטחון באספקתן, שרשרת האספקה מתקצרת וניתנים כלי שירות ומכירה אפקטיביים וחכמים.

איך הלקוחות והספקים חוסכים ומרוויחים יותר?

יתרונות ללקוחות

בקרה, מעקב ותכנון
וודאות ושליטה בתשלומים, במצב של כל הזמנה ותכנון הזמנות ומלאים.

התייעלות ושקיפות
גישה ישירה ומיידית לנתונים ונגישות לפעולות עסקיות ללא תלות.

מערכת ספק לקוח להתייעלות ולשקיפות

יתרונות לספקים

הגדלת מכירות
באמצעות כלים כמו: הזמנות חוזרות והזמנות מומלצות.

פורטל לקוחות להגדלת המכירות

חיסכון והתייעלות
נחסך הצורך בהפצת חשבוניות ובשיתוף כל פרטי ההזמנות והנהלת החשבונות.

מערכת B2B לחיסכון ולהתייעלות
פורטל לקוחות וספקים לבקרה ולמעקב

למה באינספריה תקבלו יותר?

הביטחון והנסיון של שותף SAP 

אינספיריה (Inspiria) מובילה ביישום ובהטמעת מערכות ERP של SAP Business One ומומחית באינטגרציה למערכות מידע ניהוליות ותפעוליות.

ספק אחד למערכת ה-B2B וה-SBO

ממשק מלא ואינטגרטיבי למערכת SAP Business One הקיימת. חיסכון בגורמי ביניים ובמנהלי פרויקטים חיצוניים.

פיתרון מלא ומותאם מהיכרות עם הצרכים שלך 

בלי להסתבך, הצוות שמכיר את החברה מאפיין, מיישם, מפתח ומטמיע, את הפיתרונות והכלים שמתאימים לחברה.

מחיר נגיש ובר השגה מותאם למאפייני החברה 

משלמים בדיוק לפי הצורך, בלי לשלם על תוספות מיותרות. אינספיריה מתמחה בפיתרונות לעסקים קטנים ובינוניים (SMB).

אינספיריה מובילה במערכת ERP ומערכת B2B
מה כוללת מערכת ה-B2B פורטל לקוחות וספקים של אינספיריה

מה כוללת מערכת ה-B2B? 

ניהול עצמאי של החשבוניות
כל פרטי החשבוניות מוצגים בבהירות עם גישה לחשבוניות החתומות.

מעקב ויצירת הזמנות
כל פרטי ההזמנות מוצגים, אפשר לסנן, למיין וליצור הזמנות חדשות וחוזרות. 

כלי חכם להזמנות מומלצות
המערכת לומדת את דפוסי ההזמנות והביקושים הספציפיים ומציעה הזמנה מומלצת.

הצגת כרטסת הנהלת חשבונות
הצגה מפורטת ודינמית של הכרטסת לבקרה ולמעקב.

הצגת המשלוחים ההיסטוריים והעתידיים
פירוט נתוני המשלוחים כולל: הפריטים, הכמויות, ההנחות, וגישה לתעודות המשלוח החתומות. באותו מסך מוצגים גם פרטי המשלוחים שבדרך, כדי שאפשר יהיה להערך לקבלתם. 

מחולל דוחות חכמים
יצירת דוחות מובנים מותאמים לפי הצורך, כולל יכולת סינון ומיון של הנתונים. 

כלי ניהול עצמאיים ודינמיים
הלקוח יכול לראות את כל הנתונים ישירות לדוגמה: לצפות בנתוני היסטוריה, לייצא קבצים עפ"י הצורך ולשמור צרופות (Attachment).

אזור אישי, ייחודי וחסוי
לכל לקוח מוצגים הנתונים הרלוונטיים לפי ההרשאות שלו.

הזמנת מומלצות

למי מתאים פורטל הלקוחות של אינספיריה?

חברות שיש להן תקשורת B2B בין הספקים ללקוחות ולהפך, בגודל קטן עד בינוני (SMB). 

כל חברה שיש לה לפחות 20 לקוחות ומעל כ-20 הזמנות ביום.

עסקים בכל התחומים שמספקים מוצרים ושירותים לדוגמה: חנויות (פיזיות וגם לא), יבואנים, יצואנים, קמעונאים, מפעלים ועוד.

חברות עם מערכת ERP של SAP Business One הרוצות בפורטל לקוחות.

bottom of page