פורטל לקוחות B2B - אינטגרציה מלאה למערכת SAP Business One

נותן שליטה בכל התמונה של כל שרשרת האספקה.

מנגיש לכל הצדדים את כל הפעילות העסקית.

חוסך את כל הוויכוחים והרעשים בתקשורת עם הלקוחות.
איך תכל'ס פורטל לקוחות חוסך זמן וכסף?
נחסכות מאות פניות להנהלת חשבונות ולמכירות
תקשורת דו-כיוונית ישירה. בלי צורך בטלפונים ובמיילים כמו: שלחתי לא הגיע, אישרתי לא חתמת, חסר לי עותק של…

כל פרטי ההזמנה נגישים, וכולם רואים איפה צוואר הבקבוק
הרצף הכרונולוגי והסטטוס של כל הזמנה ברורים. כולם רואים בדיוק מה נרכש, מה סופק, מה חוייב ומה שולם.

כל הנתונים מהצעת המחיר ועד התשלום מוצגים מיידית במקום אחד
כל המידע נגיש, מבלי לחפש במיילים ובמערכות אחרות. הלקוחות והספקים חשופים להצעות מחיר, להזמנות, לחשבוניות, לתעודות המשלוח ולתשלומים.

הפעילות העסקית שקופה, ברורה ויעילה יותר ללקוחות ולספקים
הלקוחות והספקים נהנים מתקשורת הדדית, ישירה וללא תלות. התקשורת התורמת גם לשירות הלקוחות וגם למכירות.


איך המערכת הופכת זמן מבוזבז לשיפור בתוצאות?
שליטה ומעקב מההזמנה לאספקה
הסטטוס בכל שלב ברור וקל לעקוב אחרי תהליכים, מלאים, מסמכים ומשלוחים.

יעילות ואוטומציה בתהליכים התפעוליים
אפשרות להגדיר תהליכים אוטומטיים והתראות וליצור שקיפות ואחידות בין החברות.

התאמה לתהליכי העבודה של הלקוח
התאמת המערכת לתהליכי העבודה ולצרכים הספציפיים של כל לקוח בהתאם לתבניות מובנות. קיימת גם אפשרות להתאמת תצוגת המסך.

שיפור המכירות, התחרותיות והשירות ללקוחות
הגברת ההזמנות החוזרות וביטחון באספקתן, שרשרת האספקה מתקצרת וניתנים כלי שירות ומכירה אפקטיביים וחכמים.

איך הלקוחות והספקים חוסכים ומרוויחים יותר?
יתרונות ללקוחות
בקרה, מעקב ותכנון
וודאות ושליטה בתשלומים, במצב של כל הזמנה ותכנון הזמנות ומלאים.



