פורטל לקוחות B2B - אינטגרציה מלאה למערכת SAP Business One
נותן שליטה בכל התמונה של כל שרשרת האספקה.
מנגיש לכל הצדדים את כל הפעילות העסקית.
חוסך את כל הוויכוחים והרעשים בתקשורת עם הלקוחות.
איך תכל'ס פורטל לקוחות חוסך זמן וכסף?
נחסכות מאות פניות להנהלת חשבונות ולמכירות
תקשורת דו-כיוונית ישירה. בלי צורך בטלפונים ובמיילים כמו: שלחתי לא הגיע, אישרתי לא חתמת, חסר לי עותק של…
כל פרטי ההזמנה נגישים, וכולם רואים איפה צוואר הבקבוק
הרצף הכרונולוגי והסטטוס של כל הזמנה ברורים. כולם רואים בדיוק מה נרכש, מה סופק, מה חוייב ומה שולם.
כל הנתונים מהצעת המחיר ועד התשלום מוצגים מיידית במקום אחד
כל המידע נגיש, מבלי לחפש במיילים ובמערכות אחרות. הלקוחות והספקים חשופים להצעות מחיר, להזמנות, לחשבוניות, לתעודות המשלוח ולתשלומים.
הפעילות העסקית שקופה, ברורה ויעילה יותר ללקוחות ולספקים
הלקוחות והספקים נהנים מתקשורת הדדית, ישירה וללא תלות. התקשורת התורמת גם לשירות הלקוחות וגם למכירות.
איך המערכת הופכת זמן מבוזבז לשיפור בתוצאות?
שליטה ומעקב מההזמנה לאספקה
הסטטוס בכל שלב ברור וקל לעקוב אחרי תהליכים, מלאים, מסמכים ומשלוחים.
יעילות ואוטומציה בתהליכים התפעוליים
אפשרות להגדיר תהליכים אוטומטיים והתראות וליצור שקיפות ואחידות בין החברות.
התאמה לתהליכי העבודה של הלקוח
התאמת המערכת לתהליכי העבודה ולצרכים הספציפיים של כל לקוח בהתאם לתבניות מובנות. קיימת גם אפשרות להתאמת תצוגת המסך.
שיפור המכירות, התחרותיות והשירות ללקוחות
הגברת ההזמנות החוזרות וביטחון באספקתן, שרשרת האספקה מתקצרת וניתנים כלי שירות ומכירה אפקטיביים וחכמים.
איך הלקוחות והספקים חוסכים ומרוויחים יותר?
יתרונות ללקוחות
בקרה, מעקב ותכנון
וודאות ושליטה בתשלומים, במצב של כל הזמנה ותכנון הזמנות ומלאים.
התייעלות ושקיפות
גישה ישירה ומיידית לנתונים ונגישות לפעולות עסקיות ללא תלות.
יתרונות לספקים
הגדלת מכירות
באמצעות כלים כמו: הזמנות חוזרות והזמנות מומלצות.
חיסכון והתייעלות
נחסך הצורך בהפצת חשבוניות ובשיתוף כל פרטי ההזמנות והנהלת החשבונות.
למה באינספריה תקבלו יותר?
הביטחון והנסיון של שותף SAP
אינספיריה (Inspiria) מובילה ביישום ובהטמעת מערכות ERP של SAP Business One ומומחית באינטגרציה למערכות מידע ניהוליות ותפעוליות.
ספק אחד למערכת ה-B2B וה-SBO
ממשק מלא ואינטגרטיבי למערכת SAP Business One הקיימת. חיסכון בגורמי ביניים ובמנהלי פרויקטים חיצוניים.
פיתרון מלא ומותאם מהיכרות עם הצרכים שלך
בלי להסתבך, הצוות שמכיר את החברה מאפיין, מיישם, מפתח ומטמיע, את הפיתרונות והכלים שמתאימים לחברה.
מחיר נגיש ובר השגה מותאם למאפייני החברה
משלמים בדיוק לפי הצורך, בלי לשלם על תוספות מיותרות. אינספיריה מתמחה בפיתרונות לעסקים קטנים ובינוניים (SMB).
מה כוללת מערכת ה-B2B?
ניהול עצמאי של החשבוניות
כל פרטי החשבוניות מוצגים בבהירות עם גישה לחשבוניות החתומות.
מעקב ויצירת הזמנות
כל פרטי ההזמנות מוצגים, אפשר לסנן, למיין וליצור הזמנות חדשות וחוזרות.
כלי חכם להזמנות מומלצות
המערכת לומדת את דפוסי ההזמנות והביקושים הספציפיים ומציעה הזמנה מומלצת.
הצגת כרטסת הנהלת חשבונות
הצגה מפורטת ודינמית של הכרטסת לבקרה ולמעקב.
הצגת המשלוחים ההיסטוריים והעתידיים
פירוט נתוני המשלוחים כולל: הפריטים, הכמויות, ההנחות, וגישה לתעודות המשלוח החתומות. באותו מסך מוצגים גם פרטי המשלוחים שבדרך, כדי שאפשר יהיה להערך לקבלתם.
מחולל דוחות חכמים
יצירת דוחות מובנים מותאמים לפי הצורך, כולל יכולת סינון ומיון של הנתונים.
כלי ניהול עצמאיים ודינמיים
הלקוח יכול לראות את כל הנתונים ישירות לדוגמה: לצפות בנתוני היסטוריה, לייצא קבצים עפ"י הצורך ולשמור צרופות (Attachment).
אזור אישי, ייחודי וחסוי
לכל לקוח מוצגים הנתונים הרלוונטיים לפי ההרשאות שלו.
למי מתאים פורטל הלקוחות של אינספיריה?
חברות שיש להן תקשורת B2B בין הספקים ללקוחות ולהפך, בגודל קטן עד בינוני (SMB).
כל חברה שיש לה לפחות 20 לקוחות ומעל כ-20 הזמנות ביום.
עסקים בכל התחומים שמספקים מוצרים ושירותים לדוגמה: חנויות (פיזיות וגם לא), יבואנים, יצואנים, קמעונאים, מפעלים ועוד.
חברות עם מערכת ERP של SAP Business One הרוצות בפורטל לקוחות.