
תמיכה, שירות והדרכה אישית ומקצועית למערכת ERP SAP Business One
רק 3 שניות המתנה לתמיכה, ותקבלו מענה אנושי ממנהלי פרויקטים שמכירים אתכם ואת המערכת שלכם.
מה עושה את ההבדל בשירות התמיכה של אינספיריה למערכת SAP?
מענה אנושי תוך 3 שניות
כן, אנחנו מתחייבים לתת לכם תמיכה זמינה ומהירה. לא צריך קודים, סיסמאות וטפסים מסורבלים. אנחנו פשוט עונים, מכירים אתכם ורוצים לעזור.
תמיכה ישירה ממנהלי הפרויקטים
מנהלי הפרויקטים האישיים הם אלו שמכירם את המערכת שלכם ולכן יתמכו בכם ביעילות, באחריות ובמקצועיות. אין לנו נציגי תמיכה שלא יוצאים לשטח.
מחויבות לפתרון ולא רק לסגירת הקריאה
התמיכה ניתנת ע"י צוות מקצועי של מיישמים ומטמיעים קשובים שמחוייבים לפתרון לפי הגדרות ה-SLA ולא רק לסמן V ב-CRM.
20 שנות ניסיון ביישום ובתמיכה של מערכת SAP
חברת אינספיריה שותפה רשמית של SAP, בעלת ניסיון ביישום ובהטמעה של מערכת SAP Business One בעשרות חברות קטנות, בינוניות, וגדולות. צברנו ניסיון במגוון רחב של תחומי פעילות: תעשייה, מגזר ציבורי, לוגיסטיקה ומחסנים, מרכזי הפצה, תוכנה והייטק, חברות גלובליות מרובות סניפים ועוד.
אבל באמת, איך זה עובד?
קבלו תמיכה טלפונית והתחברות On-Line
אין צורך בקודים, בסיסמאות במילוי טפסים ובהמתנה במרכזיה. אנחנו פשוט עונים מהר, מכירים אתכם ושמחים לעזור לכם.
