תמיכה, שירות והדרכה אישית ומקצועית למערכת ERP SAP Business One
רק 3 שניות המתנה לתמיכה, ותקבלו מענה אנושי ממנהלי פרויקטים שמכירים אתכם ואת המערכת שלכם.
מה עושה את ההבדל בשירות התמיכה של אינספיריה למערכת SAP?
מענה אנושי תוך 3 שניות
כן, אנחנו מתחייבים לתת לכם תמיכה זמינה ומהירה. לא צריך קודים, סיסמאות וטפסים מסורבלים. אנחנו פשוט עונים, מכירים אתכם ורוצים לעזור.
תמיכה ישירה ממנהלי הפרויקטים
מנהלי הפרויקטים האישיים הם אלו שמכירם את המערכת שלכם ולכן יתמכו בכם ביעילות, באחריות ובמקצועיות. אין לנו נציגי תמיכה שלא יוצאים לשטח.
מחויבות לפתרון ולא רק לסגירת הקריאה
התמיכה ניתנת ע"י צוות מקצועי של מיישמים ומטמיעים קשובים שמחוייבים לפתרון לפי הגדרות ה-SLA ולא רק לסמן V ב-CRM.
20 שנות ניסיון ביישום ובתמיכה של מערכת SAP
חברת אינספיריה שותפה רשמית של SAP, בעלת ניסיון ביישום ובהטמעה של מערכת SAP Business One בעשרות חברות קטנות, בינוניות, וגדולות. צברנו ניסיון במגוון רחב של תחומי פעילות: תעשייה, מגזר ציבורי, לוגיסטיקה ומחסנים, מרכזי הפצה, תוכנה והייטק, חברות גלובליות מרובות סניפים ועוד.
אבל באמת, איך זה עובד?
קבלו תמיכה טלפונית והתחברות On-Line
אין צורך בקודים, בסיסמאות במילוי טפסים ובהמתנה במרכזיה. אנחנו פשוט עונים מהר, מכירים אתכם ושמחים לעזור לכם.
צרו קשר בדרך שנוחה לכם
התקשרו למנהלים הפרויקטים, למנהלות החברה ישירות או השאירו פרטים כאן ונחזור מייד בשעות הפעילות:
בימי א-ה בשעות 09:00-17:00
בערבי חג בשעות 09:00-12:00.
באילו נושאים לדוגמה נעזור במסגרת שירות התמיכה?
-
תמיכה בתוספים, בכלים בממשקים ובפתרונות הייעודיים לכל לקוח.
-
עדכון ותוספת רישיונות.
-
טיפול בבאגים ובקריאות שירות ישירות מול SAP.
-
תמיכה וסיוע בשירותי ענן וקשר ישיר עם ספק הענן.
-
יצירת שאילתות בהתאם לצורך והצגת נתונים ספציפיים.
-
הפקת דוחות מותאמים ויצירת תובנות ממערכת ה-BI.
-
עדכון ושדרוג גרסה וטיפול בבאגים.
-
תמיכה בכל המודולים של מערכת SAP.
-
תמיכה בפיתוחים הייעודיים של הלקוח.
לאילו שאלות נפוצות תקבלו מענה במסגרת התמיכה?
-
הפקת דו"ח 856
-
קליטת נתוני ניכוי במקור (מערכת 1,000)
-
הפקת דיווח מע"מ
-
הגדרת העדפות למסמכים
-
ניהול משתמשים והרשאות
-
הצגת דו"חות מערכת
-
יצירת שאילתות לדו"חות בסיסיים
-
שימוש בנוהל אישורים
-
ניהול התראות
-
חוקים עסקיים והגבלות
-
עיצוב מסמכים
מתי כדאי להזמין הדרכה למערכת SAP?
הדרכה בשונה מתמיכה נקבעת בתיאום מראש, ואינה מתיחסת לבעיה או לתקלה נקודתית במערכת SAP. ההדרכה יכולה להתקיים אצלכם או אצלנו באינספיריה, במסגרת בנק השעות לתמיכה וליישום.
מומלץ שנתאם הדרכה ממוקדת ואפקטיבית כשעולה הצורך בהכשרה ובלימוד חידושים לדוגמה במקרים הבאים:
הדרכת עובדים חדשים לגבי שימוש ב-SAP.
הדרכה פרטנית או קבוצתית של מודול במערכת.
הדרכה של שימוש בפיתוח מיוחד או בתוסף SAP.
באילו נושאים לדוגמה תוכלו ללמוד ולהתמקצע?
כשהעובדים והמנהלים בחברה יכירו טוב יותר את המערכת לניהול העסק SAP Business One, תוכלו למקסם את יכולת מערכת ה-ERP ולשפר את הביצועים העסקיים של החברה.
הכרת מערכת SAP למנהלי חשבונות ולמנהלי כספים
הדרכה ייעודית ומותאמת ברמה בסיסית ומתקדמת לעובדים ולמנהלים חדשים או וותיקים.
הכרת מערכת SAP ללתחום המלאי, המחסן, הרכש והלוגיסטיקה
הדרכה ספציפית לדרישות התפקידים בתחום ניהול המלאי, ההפצה ועד לניהול רצפת הייצור.
הכרת מערכת SAP לתמיכה, שירות, מכירה ושיווק
הדרכה ממוקדת לעובדים ולמנהלים בתחומי ניהול השירות, המכירות, ההזמנות והשיווק.
הפקת דוחות, שאילתות ותובנות ממערכת ה-BI וממערכת ה-SAP
הדרכה ספציפית ויישומית בעולם הדוחות, הפקת הנתונים, זיהוי מגמות ושיפור ביצועים.
השקעה בהדרכה תחזיר את עצמה מייד כשהעובדים שלכם יחזרו למשרד, ויכירו את כל הטיפים, יתייעלו בתהליכי העבודה ויפיקו את המידע הרלוונטי.
איזה מסלול תמיכה והדרכה מתאים לכם?
כלקוחות תוכלו לבחור לקבל שירותי יישום, תמיכה והדרכה באחד משני המסלולים הבאים:
בנק שעות - רכישת בנק שעות מראש עבור יישום, תמיכה והדרכה. מידי חודש תקבלו דו"ח פירוט שעות העבודה שצרכתם בחודש הקודם ויתרתכם תתעדכן בהתאמה. במצב שבו נשארו לכם שעות בודדות בבנק או שניצלתם את כולן, נחדש את בנק השעות לצריכה עתידית.
ריטיינר - רכישת חבילת שעות במחיר מיוחד לתמיכה טלפונית ובמידת הצורך ליישום בחברתכם בימים קבועים מראש. במקרה שתחרגו מחבילת השעות שבמסלול תחוייבו בתעריף שעה רגיל ללקוח.
מתי כדאי להזמין הרחבת יישום למיקסום יכולות מערכת SAP?
אינספיריה מספקת שירות נוסף של מיצוי והרחבת יכולות מערכת ה-ERP של SAP הקיימת כבר בארגון. בפגישת ייעוץ ממוקדת ומקיפה נמפה את כל הצרכים העסקיים, התפעוליים והארגוניים שלכם. נמליץ אילו שיפורים, כלים ופתרונות כדאי ליישם, כדי שתפיקו את המיטב של מערכת ה-SAP הקיימת.
שירות הייעוץ להרחבת היישום מתאים לחברות במקרים הבאים:
מערכת SAP קיימת הרבה זמן, אבל משהו כבר לא עובד.
מערכת SAP הקיימת כבר לא מספקת שליטה על כל הארגון.
המערכת הקיימת מסורבלת וכבר לא מתאימה לשינויים הארגוניים.
מערכת ה-ERP הקיימת "תקועה" ולא מאפשרת צמיחה של החברה.
נסו את שירות התמיכה וההדרכה שלנו. תזכו לשירות מקצועי, זמין ומהיר ממנהלי הפרויקטים שלנו. תהיו בטוחים שיש לכם כתובת ומקצוענים שאפשר לסמוך עליהם.